← Sponsors adultos

BrazBucks - Rede Brazzers pagam 25$ por registo

Lida 2460 vezes

Offline

sapovideo 
Membro
Mensagens 295 Gostos 0
Troféus totais: 25
Trófeus: (Ver todos)
Super Combination Combination Topic Starter Poll Voter Level 5 Level 4 Level 3 Level 2 Level 1 100 Posts

Viva,

Encontrei este afiliado da rede Brazzers.

Existem 3 tipos de remuneração:

- Inscrição - 25$
"We offer a few ways of monetizing your traffic. This is definitely the most popular. We pay our affiliates $25 Per signup. We will pay on any type of sale you generate, including Trials!"

- Partilha de rendimentos - 60%
"We pay our affiliates 60 % off all sales and rebills. Within a few months, you will be getting huge payouts, given our high retention abilities. It is not rare for our affiliates to make $40-$50/sale. Our conversion ratios from trial to full are above 50% and we offer 3 month and 12 month memberships making you money FAST."

- Indicação de novos webmasters - 1,50$ por venda obtida do teu referido
"We pay our affiliates 1.50$ per referred Sale. For every sale that one of your referrals sends, you will earn 1.50$. It is not rare that many of our affiliates earn sizeable payouts with this feature."

Este site parece-me indicado para sites com conteúdo adulto , e que tenham muitos visitantes vindos dos motores de busca , porque geralmente procuram este tipo de "oferta".

Estou a experimentar o programa no Sapovideo , indicarei os resultados.
Inscriçao -> BRAZBUCKS

Offline

Shaddz 
Membro
Mensagens 2324 Gostos 2
Feedback +9

Troféus totais: 29
Trófeus: (Ver todos)
Windows User Linux User Mobile User Super Combination Combination Topic Starter 10 Poll Votes Poll Voter Level 5 Level 4

Estou a experimentar o programa no Sapovideo , indicarei os resultados.

como é que vai?